Ofte stilte spørsmål

Her har vi samlet en rekke vanlige spørsmål, så dersom du lurer på noe, ta en titt her først! 

Kan jeg endre på bestillingen min eller avbryte en bestilling jeg allerede har lagt inn?

Dersom vi ikke har behandlet din bestilling og denne ikke har gått til produksjon så er det mulig å endre/avbryte bestillingen. Kontakt kundeservice så fort som mulig så hjelper vi deg så godt vi kan. Er bestillingen sendt kan den også sendes i retur etter avtale. 

Hva gjør jeg hvis det er noe feil på varen, eller at jeg har mottatt feil vare?

Vi ønsker at alle våre kunder skal få et produkt de er fornøyd med. Kontakt kundeservice for nærmere informasjon. 

Hvor lang leveringstid er det?

Dersom vi har produktet på lager så vil produktet bli sendt omgående, men om det må produseres så vil leveringstiden bli noe lenger. Et estimat av levering vil bli sendt på mail til hver enkelt kunde.

Hvilke leveringsmuligheter har jeg?

Produktet vil bli sendt med posten, men det vil også være mulighet for å hente produktene i Oslo. Henting avtales med hver enkelt kunde. 

Hvor mye koster frakt?

Vi prøver kontinuerlig å holde fraktkostnadene nede slik at du som kunde skal få en billig og trygg frakt. I dag ligger frakten på 139kr, men handler du for 600kr eller mer så får du gratis frakt!

Når må jeg bruke gavekortet mitt?

Gavekortet er gyldig i et år fra datoen gavekortet er kjøpt. 

 

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss på: Artbyx.no@outlook.com